Számítógép-karbantartás, rendszerfelügyelet már havi 3.500,- forinttól! Telefonos segítségnyújtás, távsegítség vagy helyszíni problémamegoldás, attól függően, mi a leghatékonyabb a probléma megoldásához.

Válassza ki az Ön számára leginkább megfelelő szolgáltatási csomagunkat és nem kell többé aggódnia eszközei megbízható működése vagy adatai biztonsága miatt!

Lotus Notes rendszerfelügyelet és alkalmazásfejlesztés

A Lotus Notes a világ első és legelterjedtebb munkacsoport szoftvere. Ezt az angol kifejezéssel "groupware"-nek nevezett kategóriát a Notes teremtette meg, és ezzel új fejezetet nyitott a szoftverpiac történetében. Felhasználói között számos világcég található, akik minden üzleti információt a Notes-on keresztül juttatnak el kirendeltségeikhez.

A Lotus Notes magja a dokumentációs adatbáziskezelő és a hozzá tervezett fejlesztő környezet, valamint az integrált levelezési rendszer. Segítségével olyan iratkezelő rendszert hozhat létre, amely pontosan illeszkedik az Ön elvárásaihoz. Bármilyen üzleti vagy irodai folyamatot leképezhet egy Notes alkalmazással. S ahogy az Ön igényei változnak, úgy módosíthatók a Notes alkalmazások is - fantasztikusan gyorsan és egyszerűen.



A Notes-szal összekapcsolva továbbra is használható minden szoftver, amit eddig megszoktak a munkatársai. A Notes-nak mindegy, milyen szövegszerkesztővel, táblázatkezelővel stb. jönnek létre a dokumentumok - azokat a Notes egységesen kezeli és logikus, könnyen elérhető rendben tárolja. A relációs adatbáziskezeléssel feldolgozott vállalati adatok is könnyen elérhetők a Notes számára.

A Lotus Notes kiválóan alkalmas bármilyen méretű intézmény számára. A felhasználók száma, az adatbázisok mérete, a központi kiszolgáló számítógépek száma az igényeknek megfelelően alakítható ki a kis munkacsoporttól a tízezer fős vállalati központig. A Notes erőssége, hogy több telephelyen is működtethető úgy, hogy mindenütt ugyanazokat az adatokat érik el a felhasználók (replikációs technológia segítségével). Ezért olyan népszerű a multinacionális cégek körében is.

A Lotus Notes beilleszthető az Ön meglévő számítógépes hálózatába. Számos szerver és kliens platformon fut, különböző hálózati környezetekben. Nincs szükség költséges hardver bővítésre, ha Notes-ot vásárol.

 

:: Partner nyilvántartás

Titkárnők, asszisztensek, illetve minden munkatárs részére egy állandóan kéznél lévő naprakész nyilvántartás a vállalkozás, szervezet ügyfeleiről és partnereiről, azok elérhetőségeiről (név, cím, telefon, email, levelezési cím, céginformációk, stb.). A partneradatokon túl a velünk kapcsolatot tartó munkatársak, kontakt személyek adatai is a Partner nyilvántartásba kerülnek.
A borítékcímzés funkcióval gyorsan és egyszerűen végezhető el címzett borítékok nyomtatása az adatbázisban található adatok felhasználásával.

 

:: Ügykövetés/CRM

A Lotus Notes egyik legsokoldalúbb szolgáltatása az ügykövetés, melynek rendeltetése, hogy az ügyfeleinkkel és partnereinkkel folytatott tevékenységeink minden egyes mozzanatát megörökíthessük és szükség esetén visszakereshessük. Az alkalmazás lényegében nem más, mint egy vállalati tényadatbázis. Az ügyfelekkel és partnerekkel kapcsolatos összes információ (kimenő és bejövő iratok, telefonbeszélgetések, találkozók, napi tevékenységek, egyéb események) karbantartását hivatott elvégezni. Mivel egy ügyféllel többféle kapcsolatunk is lehet, ezért tevékenységeinket az egyes ügyfeleken belül különféle ügyekhez, témákhoz is köthetjük.
Kiválóan alkalmas értékesítők, sales menedzserek részére a folyó üzletkötések nyomonkövetésére, naprakész információk lekérdezésére, a napi feladatok megtervezésére. Másrészt kulcsfontosságú szerepet játszik a folyamatban lévő projektek és feladatok felügyeletében, azok zökkenőmentes továbbvihetősége szempontjából, mivel az információk központi nyilvántartása lehetővé teszi, hogy adott személy akadályoztatottsága esetén egy új menedzser vagy felelős attól a ponttól tudja átvenni a feladatot, ahol az előző éppen tartott.

 

:: Szerződés nyilvántartás

Az alkalmazással előre meghatározott (Szerződés, Keretszerződés, Keretszerződés alszerződése, Szerződésmódosítás, illetve Szerződéstétel típusú) űrlapok felhasználásával gyorsan és egyszerűen elvégezhető a legkülönbözőbb megállapodások, szerződések központi nyilvántartása azok jellemzőivel (például tárgy, partner, kapcsolódó ügy, hatálybalépés és érvényesség dátuma, stb.) együtt. Lehetőség van szöveges kommentár hozzáfűzésére, sőt, magának a szerződés szövegének hozzáfűzött objektumként való mellékelésére is. Az űrlapok több felvitt jellemző szerint rendezve egymás után áttekinthetők és tárgyszó-kombinációk alapján is visszakereshetők.
Lehetőség van a szerződésekben szereplő egyes tételek, részhatáridők, tevékenységek és azok felelőseinek valamint értékének rögzítésére is, így azok áttekintéséhez nincs szükség a teljes szerződés ismételt átnézésére. Ezen információk felhasználásával pedig az alkalmazás segítségével naprakész kimutatások készíthetők az aktuális szerződésállományról, s így a tervezhető bevételekről és kiadásokról.
Az adatbázisban szereplő összes dokumentum bármelyik mezőjére valamint a dokumentumokhoz csatolt szerződések tartalmára is végezhetünk egyszerű és összetett kereséseket is.

 

:: Dokumentumtár

Közérdekű információk eljuttatása a szervezet munkatársaihoz, másfelől technikai, illetve adott témában érdekelt személyek informálása az aktuális eseményekről, tényekről, újdonságokról, felmerült megoldandó kérdésekről.
Cégek, munkacsoportok, cégvezetés és minden olyan közösség számára, amely valamilyen szempontból érdekelt egy adott témában pl.: technikai leírások, vezetői információk, dokumentációk, szabályozások, stb.

 

:: További alkalmazásaink

  • Iktatókönyv
  • Postakönyv
  • Házipénztár
  • Számlák nyilvántartása (Pénzügyi modul)

 

Amennyiben tájékoztatónk felkeltette érdeklődését, ám a döntés meghozatala előtt szeretné a választott terméke(ke)t kipróbálni, akkor erre lehetőséget kínálunk teszt verzió telepítésével.

Kiemelt ajánlataink:
Ingyenes domain regisztráció!
Regisztráljon most ingyen domain nevet a VEGAcom-nál, s fizessen kevesebbet a fenntartásért!
Akciós tárhely csomag!
5 db e-mail+250Mb tárhely+domain regisztráció csupán nettó 12.000,- forint éves díjért!
Helyszíni számítógépjavítás (PC szervíz), akár az Ön otthonában
Ha szeretné megelőzni a bajt vagy megoldani a felmerült problémát! Feltárjuk a hiba okát és elvégezzük a javítást.
Rendszerfelügyelet már havi 3.500,- forinttól
Telefonos segítségnyújtás, távsegítség vagy helyszíni problémamegoldás, attól függően, mi a leghatékonyabb a probléma megoldásához.